Przejdź do menu głównego Przejdź do menu dodatkowego Przejdź do treści Mapa serwisu

Powiat Wodzisławski Powiat Wodzisławski Wyniki ankietyzacji klienta - Powiat Wodzisławski

Wyniki ankietyzacji klienta

W okresie od 15 marca 2012r. do 15 czerwca 2012r. przeprowadzono badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim.

Podstawowym celem badania było określenie jakości obsługi klientów w Urzędzie. Wyniki z ankietyzacji pomocne są w określeniu poziomu zadowolenia naszych klientów w związku z wdrożonym w Urzędzie Systemem Zarządzania Jakością według norm ISO 9001:2008.

Ankietę  można było pobrać w formie papierowej w siedzibie Starostwa i wrzucić do jednej z 16 przygotowanych urn lub też wypełnić on-line na stronie www.powiatwodzislawski.pl.  Łącznie zebrano 263 ankiety.

Analizując wyniki najwięcej osób wypełniających ankietę było w wieku od 31 do 50 lat. Z kolei biorąc pod uwagę wykształcenie osób wypełniających ankietę najwięcej klientów deklarowało, iż posiada wykształcenie wyższe – 60%. Klienci Starostwa szczególnie wysoko ocenili kompetencje i znajomość przepisów, procedur przez pracowników, jak również ich kulturę osobistą. Ankietowani również bardzo wysoko ocenili sprawność obsługi – o czym świadczy ponad 220 ocen bardzo dobry i dobrych (84%).

Szczegółowe wyniki ankiety dostępne są TUTAJ