W okresie od 15 marca 2012r. do 15 czerwca 2012r. przeprowadzono badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim.
![](https://www.powiatwodzislawski.pl/pliki/2012/06/logo-Powiat.jpg)
Podstawowym celem badania było określenie jakości obsługi klientów w Urzędzie. Wyniki z ankietyzacji pomocne są w określeniu poziomu zadowolenia naszych klientów w związku z wdrożonym w Urzędzie Systemem Zarządzania Jakością według norm ISO 9001:2008.
Ankietę można było pobrać w formie papierowej w siedzibie Starostwa i wrzucić do jednej z 16 przygotowanych urn lub też wypełnić on-line na stronie www.powiatwodzislawski.pl. Łącznie zebrano 263 ankiety.
Analizując wyniki najwięcej osób wypełniających ankietę było w wieku od 31 do 50 lat. Z kolei biorąc pod uwagę wykształcenie osób wypełniających ankietę najwięcej klientów deklarowało, iż posiada wykształcenie wyższe – 60%. Klienci Starostwa szczególnie wysoko ocenili kompetencje i znajomość przepisów, procedur przez pracowników, jak również ich kulturę osobistą. Ankietowani również bardzo wysoko ocenili sprawność obsługi – o czym świadczy ponad 220 ocen bardzo dobry i dobrych (84%).
Szczegółowe wyniki ankiety dostępne są TUTAJ