28 maja 2024 roku o godz. 14.00 w Powiatowym Centrum Konferencyjnym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a odbędzie się II sesja Rady Powiatu Wodzisławskiego.
![Logo powiatu wodzisławskiego](https://www.powiatwodzislawski.pl/pliki/2022/10/powiatlogo.png)
Porządek obrad
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Ślubowanie kandydatów na radnych Powiatu Wodzisławskiego.
- Przyjęcie wniosków o zmianę porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z obrad I sesji Rady Powiatu.
- Sprawozdanie Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie od I sesji.
- Sprawozdanie Zarządu Powiatu Wodzisławskiego z realizacji „Programu współpracy Powiatu Wodzisławskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego” za 2023 rok.
- Organizacja Komisji Rady Powiatu Wodzisławskiego – rozpatrzenie projektów uchwał w następujących sprawach:
a) ustalenia ilości komisji powoływanych przez Radę Powiatu oraz określenia ich nazw i liczby członków,
b) ustalenia przedmiotu działania Komisji Budżetu Rady Powiatu Wodzisławskiego,
c) ustalenia przedmiotu działania Komisji Infrastruktury i Ochrony Środowiska Rady Powiatu Wodzisławskiego,
d) ustalenia przedmiotu działania Komisji Zdrowia i Pomocy Społecznej Rady Powiatu Wodzisławskiego,
e) ustalenia przedmiotu działania Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Powiatu Wodzisławskiego,
f) ustalenia przedmiotu działania Komisji Samorządu oraz Strategii i Rozwoju Powiatu Rady Powiatu Wodzisławskiego,
g) wyboru Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Wodzisławskiego,
h) wyboru Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Powiatu Wodzisławskiego,
i) powołania Przewodniczącego Komisji Budżetu Rady Powiatu Wodzisławskiego,
j) powołania Przewodniczącego Komisji Infrastruktury i Ochrony Środowiska Rady Powiatu Wodzisławskiego,
k) powołania Przewodniczącego Komisji Zdrowia i Pomocy Społecznej Rady Powiatu Wodzisławskiego,
l) powołania Przewodniczącego Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Powiatu Wodzisławskiego,
m) powołania Przewodniczącego Komisji Samorządu oraz Strategii i Rozwoju Powiatu Rady Powiatu Wodzisławskiego,
n) ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Wodzisławskiego,
o) ustalenia składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Powiatu Wodzisławskiego,
p) ustalenia składu osobowego Komisji Budżetu Rady Powiatu Wodzisławskiego,
q) ustalenia składu osobowego Komisji Infrastruktury i Ochrony Środowiska Rady Powiatu Wodzisławskiego,
r) ustalenia składu osobowego Komisji Zdrowia i Pomocy Społecznej Rady Powiatu Wodzisławskiego,
s) ustalenia składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Powiatu Wodzisławskiego,
t) ustalenia składu osobowego Komisji Samorządu oraz Strategii i Rozwoju Rady Powiatu Wodzisławskiego,
- Rozpatrzenie projektów uchwał w następujących sprawach:
a) przyjęcia rezygnacji i odwołania Pani Krystyny Kuczera z funkcji Przewodniczącego Rady Społecznej Powiatowego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim,
b) powołania Przewodniczącego Rady Społecznej Powiatowego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim,
c) ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach treningowych i wspomaganych,
d) zmiany uchwały Rady Powiatu Wodzisławskiego Nr LVI/560/2023 z dnia 19 grudnia 2023 roku w sprawie budżetu Powiatu Wodzisławskiego na 2024 rok wraz z załącznikami,
e) zmiany uchwały Rady Powiatu Wodzisławskiego Nr LVI/599/2023 z dnia 19 grudnia 2023 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Wodzisławskiego na lata 2024-2041,
f)) ustalenia wynagrodzenia dla Starosty Wodzisławskiego Pana Leszka Bizonia,
g) delegowania dwóch radnych Powiatu Wodzisławskiego do składu komisji bezpieczeństwa,
h) uchwalenia planu pracy Rady Powiatu Wodzisławskiego na II, III i IV kwartał 2024 roku.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wnioski i oświadczenia radnych.
- Sprawy bieżące.
- Zamknięcie obrad II sesji.